sâmbătă, 22 septembrie 2012

In loc de banci

Am observat ca in ultimul timp sunt montate banci in jurul blocurilor. Eu as renunta la ele, si-n loc sa invit populatia sa ia loc, as invita-o la miscare. Aceasta invitatie ar consta in construirea de mese de tenis din beton. As face atat de multe, incat orasul meu s-ar recunoaste drept orasul meselor de tenis :))(mai mult glumesc aici, dar as face destule). Si nu as face asta doar pentru ca imi place tenisul de masa (I do), ci pentru ca eu chiar vad o mare utilitate in acest concept. Copiii ar fi cu siguranta incantati, si n-as zice ca nu s-ar bucura si oamenii ceva mai mari. Pentru ca tenisul de masa e un sport usor de practicat, chiar si pentru oamenii mai in varsta. Ar fi o modalitate confortabila de a face putina miscare, activitate ce ajuta la mentinerea unui tonus bun, din toate punctele de vedere :)

Nu stiu cum le-as face, dar cu siguranta as incerca sa le fac ceva mai frumoase decat acestea din Parcul Tineretului din Craiova, in care m-am plimbat de vreo doua-trei ori cand eram in Craiova. Mi-aduc aminte c-am vazut acolo lucruri frumoase, oameni ok, si ca m-am distrat foarte frumos cu un prieten si prietena lui intr-o zi, la minigolf :)). Imi mai aduc aminte si de oameni ne-ok, precum taranoi gen ciobanas de la oras care salivau la prietena prietenului. 

Le-as face putin mai altfel decat astea', pentru ca mi se par destul de naspa :d (desi sunt bune si asa, decat deloc:)).)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu