luni, 22 octombrie 2012

masinuta cu telecomanda, fara fir :))

O noua leapsa, preluata de la vienela

1. Ce lucru anume v-ati dorit sa aveti "dintotdeauna" si inca nu l-ati obtinut? 
Intrebarea asta mi-a adus aminte ca inca din frageda copilarie mi-am dorit o masinuta cu telecomanda, fara fir :)). Visam cel mai mult la o macheta Ferari, rosie binenteles, la care salivam ori de cate ori aveam ocazia sa trec pe langa vitrina magazinului ce o comercializa. Dar era foarte scumpa... si n-am indraznit niciodata s-o cer parintilor mei. Desi rana asta (care n-a fost niciodata o adevarata rana) s-a vindecat de mult, nu sunt sigur ca nu-mi voi lua cateva masinute, daca voi ajunge vreodata sa am bani cu care sa ma pot juca :)).

2. Aranjati in ordinea importantei : fericire, bani, iubire, sanatate, faima.
Sanatate, bani, iubire, fericire, faima. Recunosc, mi-ar placea sa am bani multi. De faima m-as lipsi total, nu ma intereseaza absolut deloc. 

3. Care este lucrul pe care credeti ca nu l-ati face niciodata? 
Nu mi-as umili semenul, oricat de mult rau mi-ar fi facut el. Poate ca m-as razbuna (desi sper sa nu), poate ca l-as injura, bate, certa, dar nu l-as umili

4. Daca ar trebui sa va mutati brusc la mare departare de casa, neputand lua nimic cu dumneavoastra, de ce lucruri v-ar fi cel mai dor ? Ne referim doar la lucruri, nu oameni. 
De micul meu pomisor, pe care imi face placere sa-l observ aproape in fiecare zi cum creste, putin cate putin. Nu stiu daca se observa in poza, dar recent s-au nascut mugurii a inca doua frunzulite ;)).


5. Care este cea mai mare minciuna in care chiar ati crezut ?
Nu stiu una anume, mare si gogonata, dar cred ca am crezut in destule :)), fiind un om destul de naiv.

6. Care este lucrul cel mai curajos sau intrepid pe care l-ati facut vreodata in viata ? 
Nu cred ca am facut niciodata un lucru prea curajos sau intrepid. Sau nu unul de mare impact, devreme ce nu mi-l amintesc. 

7. Care este una din prejudecatile sau parerile false pe care ati observat ca le au uneori despre dvs oamenii care nu va cunosc foarte bine, asa "la prima vedere" ? 
Nu stiu exact, dar cred ca oamenii au tendinta sa ma considere arogant. Pentru ca sunt un om foarte timid, de multe ori ignor unele persoane, iar aceasta atitudine cred ca poate fi interpretata drept aroganta, din pacate pentru mine...

8. Care ar fi meniul pe care l-ati cere pentru ultima masa inainte de a fi supusi unei sentinte capitale ? 
In acest moment imi vine in cap asta : pui de curte, de la tara, cu carnea inchisa la culoare si cu un gust aparte, ca de vanat, la cuptor in sos alb, picant. Plus o sticla de merlot de calitate, plus un pachet de tigari pe care sa-l fumez cap-coada, asa cum n-am mai facut niciodata pana acum.

Eu ma opresc aici, am sarit cateva intrebari, la care nu am avut raspuns in acest moment.  Sunteti liberi sa preluati si voi, de aici sau de la vienela :).

6 comentarii:

  1. 1.IDEM
    2.SANATATE, FERICIRE, IUBIRE, BANI, FAIMA.
    3.Nu m-as lasa EU umilit de cineva. :)
    4.Mi-as dori o oglinda...as putea vedea cum trece timpul. :)
    5.Le cred pe toate :)
    6.Sa iei o decizie de care depinde sanatatea unui om, sa contrazici pe toata lumea cu privire la o operatie...chiar si pe doctor.
    7.IDEM :)
    8.O masa cu toti prietenii mei, cu vre-o 3 sticle de Abisthe, 3 de STROH, 2 de VODKA, Multe de vin...si cred ca n-ar mai trebui sa ne "capitalizeze".

    MENTIONEZ: tot ce e scris mai sus este adevarat. Vreau sa-mi spui daca stii cine a scris. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hai ca se pare ca te-am ghicit vitamina :P ai cam multa bautura in cap, dar te inteleg si sustin, vrei s-o imparti cu prietenii :))

      Ștergere
  2. Ce mare a crescut pomisorul!
    Ma bucur ca ai facut leapsa, pe care abia acum o vad. Iti voi trece linkul in postare. ;)
    Chiar nu ai facut nimic iesit din comun? Ce cuminte esti!
    Doru, mai vrei sa citesti cartea Vand kilometri? Daca da, da-mi un mail cu adresa si numele, sa ti-o trimit saptamana viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc :) ti-am lasat mail-ul ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Cartea a plecat spre tine, probabil o vei primi luni sau marti. Sa o citesti cu placere si sa o dai mai departe folosind si tabelul de pe blogul meu. Daca nu stii cui sa o dai, sa stii ca isi exprimase cineva dorinta de a o citi, tot la articolul in care am anuntat ca pleaca spre tine. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am observat si voi tine cont si de acel cineva :) voi intreba si daca vor fi mai multi doritori, vom face o tragere la sorrti (ma gandesc ca asa e cel mai ok ;)).)

      Ștergere