duminică, 17 iunie 2012

Iarasi mici

Cei mai buni mici de pe intreg mapamondul ii gasesti in Alexandria, la nea' Ion. De fapt dupa reteta lui, caci nea' Ion a murit de ceva vreme. Dar fiul lui a ramas mostenitorul retetei de mare succes si in felul acesta, inca mai poti gasi micii lui nea' Ion.
Pe locul doi avem micii de la Herculane, de la nenea ala care iti ia banii pe ce cumperi de la gratar separat de restul consumatiei din restaurant :)).
Dupa prietenul meu Vitamina, cei mai buni mici s-ar gasi la Lamaita, un loc total necunoscut mie, iar dupa voi, probabil ca cei mai buni mici ii vom gasi in alte locuri decat Alexandria, Lamaita, Herculane. Daca te incearca vreo mica dorinta de a-ti exprima parerea cu privire la mici si nu numai, sectiunea de comentarii te asteapta cu bratele deschise:p.

Dilema : nu inteleg de ce multa lume se vaita ca micii raman mici dupa ce sunt gatiti. Sunt mici, cum ati vrea sa se faca ? Mari ? Mici mari, trebuie sa recunosc ca am mai auzit-o si p-asta, ba chiar am si vazut-o. Se numesc mici, cred eu, si din cauza ca sunt, la propriu, mici. Parerea mea, gustul e tot ce conteaza.

4 comentarii:

  1. Cei mai buni mici sunt la Ariciu in gara (din slatina) :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu si blogul iti multumim pentru opinie; nu te contrazicem dar tot fanii lui nea' Ion ramanem. Desi, micii lui nea' Ion lasa gaura cam mare in buzunar in ultima vreme :))).

      Ștergere
  2. n-ai cum sa ma contrazici pt ca nu ai mancat niciodata mici de la ariciu :) nici eu nu te contrazic, pt nu stiu cum sunt micii de la nea ion "Dupa prietenul meu Vitamina, cei mai buni mici s-ar gasi la Lamaita, un loc total necunoscut mie, iar dupa voi, probabil ca cei mai buni mici ii vom gasi in alte locuri decat Alexandria, Lamaita, Herculane"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact ;)). In caz ca ai postat "anonim" neintentionat, vezi ca ai si optiune de a-ti lasa numele:P

      Ștergere