duminică, 7 octombrie 2012

buna dimineata

Propun sa ascultam asta, ca pe o buna propunere

Daca as fi acasa, in casa mea, poate o garsoniera la etajul 10 (un vis de-al meu), m-as trezi cu siguranta altfel.  Mi-as face un ceai cum numai eu as sti sa-mi fac, mi-as aprinde o tigara si m-as holba somnoros la un mic dejun simplu, sanatos, mic :)), si as naste gandul asta : tu trebuie sa fii mancat acum :)). Apoi m-as gandi la ceva lucruri frumoase de facut, poate vizitat un prieten, poate iesit cu mai multi prieteni, poate mers la pescuit impreuna cu o carte nu neaparat buna, dar mai ales noua, caci pentru cateva ore dintr-o zi, poti gasi ceva esenta in orice carte, oricat de proasta. Sau poate doar m-as bucura de singura zi din saptamana cand as putea sa fiu doar eu cu mine, sau cu tine, tu fiind o fata de o frumusete comparabila cu a mea (gand bazat pe principiul "cine se aseamana, se aduna"), cu calitati ce mi-ar completa defectele si cu defecte pe care le-as putea tine in palma, ca pe comori.


2 comentarii:

  1. Cand gasesc astfel de texte, ma simt mandra de faptul ca omul care le-a scris imi este cunoscut, chiar si numai virtual.
    Felicitari.

    RăspundețiȘtergere