miercuri, 9 mai 2012

Sistem of a down

Salutare... am venit sa... Aa da, intra. Intru, o casa mare. Tipa, femeia, nici eu nu stiu bine cum s-o cataloghez si ce cautam de fapt la ea, era foarte putin imbracata, doar niste bikini aplicati peste costumul Evei. Dar nici eu, si nici ea, nu eram deranjati de acest lucru. Era racoare,se intamplau niste lucruri cu anumite parti ale corpului ei si devenisem aproape fascinat, de asta si de sclipirea din ochii ei. Genul de sclipire, de prelungire, de evadare a spiritualitatii unei femei indragostite. Ajungem in sufragerie, acolo unde ni se alatura o alta fata, printr-o alta usa. Un martor nedeclarat, ca actul de prezenta e tot rolul ei in povestea noastra. Era sora sau iubita ei. Nici ea nu era deranjata de nimic. Sau iubita ei...pentru ca mi-am zis la un moment dat : tipa asta cred ca e lesbina (nu stiu de unde si pana unde). Observ apoi ca-n sufragerie era un fel de magazin de calculatoare. Pe un perete destul de lung erau insirate o sumedenie de sisteme mai mici sau mai mari, si probabil mai performante sau mai putin performante. Mi-ar trebui un calculator, zic..uitandu-ma la unul dintre cele de dimensiuni mai reduse, gandindu-ma ca acela trebuie sa fie si mai ieftin. Pai, hai sa-ti arat cateva. Mai bine nu, nu prea pot acum. Totusi, spune-mi de ala mic, ce poate sa faca.... Ihhm, e destul de bun, dar nu am bani. Tata le vinde, si-ai putea sa faci o intelegere cu el. Urmeaza sa se apuce de restaurarea tamplariei si-are nevoie de un ajutor. Ai putea sa muncesti pentru sistemul asta. Hmm, interesant dar, nu prea locuiesc zi de zi pe-aici, nu merge, e complicat, nu se leaga. Dar ar fi fost frumos, tare mult imi trebuie un calculator. Dar nu, nu merge. Poate alta data, intr-un viitor mai mult sau mai putin apropiat. Am plecat, multumesc ! Silueta dezgolita ma conduce la usa insotita de aceeasi sclipire din priviri. Usa se inchide liiin, la fel cum se deschid si ochii mei. Buna dimineata !   

2 comentarii:

  1. Dorele astea-s fanteziile tale frate sau chiar traiesti asa cv. Cel mai mare fan al tau. Vreau sa vad daca ma suni

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca nu ti-ai dat seama ca asta e un vis:p...nu pot sa te sun, nu stiu cum te cheama :)) ( desi banuiesc:p) )

      Ștergere