miercuri, 25 iulie 2012

Pizza vegetariana cu ce gasesti prin frigider :)).

Pentru ca azi m-a traznit vegetarianismul din nou, si n-aveam chef sa mananc rosii goale pe paine, am decis sa mai adaug cate ceva, cam tot ce am gasit verde prin frigider, si sa pun de-o pizza ocrotitoare de animale :)).
Nu stiu cat de bine arata, dar pot garanta ca la gust a fost si inca mai este (pentru putin timp) , delicioasa:).


Succesul a fost asigurat de :
-sosul pe care l-am facut din ketchup dulce amestecat cu bulion traditional si cu ardei iute tocat foarte marunt, ardei care i-a dat o aroma usor picanta, dar deloc deranjanta si foarte buna. 
-timing-ul perfect, adica 7 minute fara ou + 5 minute dupa ce a fost pus oul amestecat cu patrunjel.
Restul ingredientelor sunt : rosii, masline naturale, ceapa, ardei, sare, piper, si inca o tusa personala: toata treaba stropita cu un strop de ulei de masline ( strop, adica foarte putin, da? ).

PS: evident, poti sa pui ce vrei, cum vrei; doar n-o sa te invat eu sa faci pizza, cea mai simpla treaba din lume :)).

4 comentarii:

  1. Cand mai ai de gand sa faci treburi d'astea "delicioase", invita-ma si pe mine :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) cu placere, dar nu prea am cum daca traiesti sub anonimat :p

    RăspundețiȘtergere
  3. treburile astea se simt, ca mirosul de pizza :))

    RăspundețiȘtergere