luni, 8 octombrie 2012

X-Factor - runda nr.3

Doua piese, asa ca alege tu tonul conversatiei noastre.


Dar pana la final (aluzie up to linkin park), am sa fac sa conteze. Conteaza, cel putin pentru mine.
Pe langa faptul ca imi place scopul principal al show-ului, acela de a descoperi noi talente, pietre pretioase gata de a fi slefuite si transformate in diamante, imi mai place la X-Factor ca am ocazia sa descoper sau sa redescoper adevarate capodopere muzicale. Una dintre ele este aceasta, saving all my love for you
Asa, acestea fiind spuse, sa trecem la treaba. Voi spune cateva cuvinte despre cele ce mi-au starnit cateva cuvinte, de bine sau nu. 

Tipul care a participat si la Burlacita, incercand s-o cucereasca pe Bianca Dragusanu (hah ha:)).) a fost de-a dreptul penibil. PENIBIL ! Un lucru foarte important in viata este sa stii sa pierzi. Numai asa vei putea invata din infrangeri, pentru ca in cele din urma sa obtii victoria. Si mai e o chestie : orice om ok in conceptia mea, indiferent de gen, are "barbatia" si demnitatea de-a nu se injosi cu smiorcaieli de genul "va rog eu frumos, treceti-ma si veti vedea ca pot mai mult, ca eu chiar sunt talentat, dar azi am avut o zi extrem de proasta". Jalnic, mai ales pentru un barbat, care parca se mutileaza cu astfel de afirmatii. Si apoi mai si injura oameni care, cu studii sau nu, si-au demonstrat calitatile si veridicitatea acolo unde conteaza cel mai mult. In piata. Injuraturile lui de final mi-au amintit de un bou care nu intelegea ca noi executam un proiect si ca nu se poate cum vrea el. Si la sfarsitul zilei a culminat intr-un mod asemanator, a venit cu vorba buna si-a plecat cu injuraturi. A venit sa poarte o discutie, aparent doar, pentru ca in fond doar si-a spus textul si-a fugit :)) (era pe bicicleta).  In fine, mergem mai departe.

Primul amuzant al serii a fost tipul cu zumba-zumba :)). Ma asteptam la mai mult din partea lui, devreme ce spunea ca a venit la indemnul colegilor de liceu, cum ca ar fi o ocazie buna de a-si arata talentul. Ei bine, talentul nu prea era pe-acolo ;)). 
Tot NU ar fi meritat si tipul student la teologie si medicina, dupa parerea mea. Dar juriul a zis DA. 
Tipul care a interpretat viva la vida-coldplay m-a amuzat teribil :)), pentru ca mi-a dat senzatia ca nu transmite nimic, nimic inafara de o fata ca o stana de piatra. Ca fata aleia din filmul Catwoman, cand partenerul ei de afaceri sau ceva de genul ii da o palma si aproape ca isi rupe mana in tenul ei perfect.

I have nothing - domnisoara roscata care a salvat un baiat nu de la moarte, ci de la inec :)), mi-a placut foarte  mult. La un moment dat mi s-a facut pielea de gaina ;)). Juriul a fost de asemenea impresionat. Fata i-a ridicat in picioare in semn de apreciere, "obligandu-i" sa ofere 3 de DA total lipsiti de obligativitate, imbibati in mult drag si firesc. 
Tot incantat am fost si de tipul cu highway to hell si puccini, desi nu pana la pielea de gaina ;)). Mi-a placut remarca lui Bitman : "Esti tu, si asta imi place cel mai mult".

Pe tipul cu I won't give up on us l-am vazut ca pe un veritabil posibil castigator. Pentru ca am vazut la el o voce buna impreuna cu o alura si-o atitudine de star.
Ultimul cu adevarat demn de mentionat este pictorul care a interpretat piesa superba a celor de la bad company - feel like making love

Cam atat, fuse si se duse :)) Pe maine, noapte buna, luna :p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu