vineri, 18 ianuarie 2013

fara filtru, si fara sens

Citesc o stire interesanta, despre cateva orase abandonate ; o gasiti aici 

Ma las de fumat, pe bune de aceasta data. Aproape ca ma apucasem serios si am inceput sa simt ca nu mi-e bine. Asta a fost ultimul pachet de tigari pe care il mai cumpar, pentru cel putin 3 luni de zile.

Incerc sa privesc inainte. Dar eu nu fac ce-mi spune inima. Nu ma intreba ce-mi spune, caci nu stiu nici eu, sau nu sunt sigur ...


Aseara am venit de la munca foarte obosit. Am mancat ceva, dupa care m-am instalat la calculator si am pierdut vremea pe aici, cu lucruri mai mult sau mai putin utile. Apoi m-am pus in pat, sa ma uit la un film, ca-n scaun nu mai rezistam. Ma durea spatele. Ma doare si acum...si iarasi as vrea sa ma intind un pic in pat :)). In fine, m-am intins, ieri. Filmul s-a dus de rapa, caci n-a durat prea mult... si m-a furat somnul. Am adormit ca vai de capul meu, imbracat si nespalat. E o chestie tare faina si desteapta sa te duci direct la dus cand ajungi acasa, dar uneori se mai intampla sa nu-mi iasa. Si am visat un scenariu foarte ciudat, din care nu imi mai amintesc prea multe, decat ca incercam sa ajung urgent acasa, si ma ducea un prieten, si il innebuneam pe ala  ca sa ma lase sa conduc eu, ca asa as ajunge mai repede :)). In cele din urma noaptea s-a scurs, m-am trezit, m-am spalat si am inceput o noua zi, in care tot ce am putut face a fost sa tremur de frig...

Referitor la asta, eu as fi fost curios sa aflu cu cati :)) dar se pare ca am dat click degeaba.

De maine se modifica noul Cod Rutier. Cele mai importante modificari sunt : biciclistii risca amenda daca circula pe langa o pista special amenajata, obligatia de a detine permis si pentru mopede si necesitatea vizitei medicale la reinnoirea permisului. Eu unul nu m-am grabit sa-mi schimb permisul cum au facut multi dintre soferi, pentru ca imi expira tocmai in 2018.

Aici, iata ca sport.ro e capabila si de articole ok. Este o scriere despre Lance Armstrong, care a recunoscut, intervievat de Oprah, ca s-a dopat. De apreciat ca s-a decis sa deschida tolba sinceritatii, dar mai putin, avand in vedere ca o face dupa ce anchetele au demonstrat chestiunea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu