sâmbătă, 16 februarie 2013

Pall Mall negru - extra cut


De astazi as vrea sa ma las de fumat. Dar din pacate, nu cred ca voi reusi in totalitate, adica sa nu fumez absolut deloc. Azi am fumat 4 tigari, de dimineata si pana la ora 12. Tigarile astea din imagine le-am cumparat ieri. Le-am luat pentru un concurs, la care cel mai mic premiu este o bricheta, pe care mi-o doresc si eu. Am zis sa iau doua, ca poate nimeresc bricheta din doua incercari. N-a fost sa fie, si se pare ca nu-mi doresc bricheta asa de tare, din moment ce m-am decis sa nu mai cumpar in continuare. N-am sa le fumez nici pe astea, pentru ca sunt foarte tari. Ma ia ameteala de la ele. Nu-mi distorsioneaza realitatea, dar ma doare capul. Asa ca le voi adauga in micul meu depozit de tigari, care se cam golise, si-am sa le mai dau din ele oamenilor mei din santier. Sau oamenilor cu care lucrez, ca nu-s chiar ai mei ;)).
Pall Mall incearca prin varianta extra cut, parerea mea, sa-i copieze si sa-i concureze pe cei de la Dunhill. Pe langa faptul ca sunt tari, tigarile sunt destul de faine, insa nu se ridica la nivelul Dunhill. Filtrul de la Dunhill este mult mai dens, pe cand cel de la Pall Mall, daca apesi pe el, pare fragil, aproape gol. Cam asta am avut de zis. Aa, inca ceva : pentru cine intereseaza, cifrele sunt : gudron 10 mg, nicotina 0.9 mg , monoxid de carbon 10 mg.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu