miercuri, 2 mai 2012

Sobranie Gold

Inca sunt fascinat de tigari. Inca am dorinta si curiozitatea de a le incerca pe cele de care aud ca sunt bune.
Astazi e randul marcii Sobranie, tigari pe care am vazut ca le lauda toata lumea pe net si nu numai. Am ales varianta Gold, pentru ca sunt ceva mai slabe (gudron 4 mg, nicotina 0,4 mg, monoxid de carbon 5 mg). Dupa cum spuneam intr-unul din ultimele post-uri, multe din senzatiile mele sunt false. Senzatia in legatura cu Sobranie era ca este o marca ruseasca. Dar nu stiu exact daca e falsa sau nu aceasta senzatie... ruseasca. Pe pachet gasim inscriptia London since 1879. Asta ma face sa cred ca e marca englezeasca. Dar wikipedia imi spune cateva cuvinte in engleza care imi dau de inteles c-ar fi o legatura cu Rusia, ca originar primele tigari au fost rulate in Rusia. In fine, sa lasam dilema sa ramana dilema, macar pana cand o sa am ceva mai serios de butonat. Sau poate ma ajuti tu cu raspunsul ce zici ? In fine...
Ca si pret, cred ca sunt cele mai scumpe dintre tigarile uzuale pe care le gasesti in orice magazin ; in prezentul acestui moment esti nevoit sa platesti pentru un pachet 14,50 lei. Ca si design, pachetul are o constructie foarte asemanatoare pachetului de la Davidoff, cu diferenta ca la Sobranie culoarea e mai apropiata de gold si pare o culoare mai de calitate. Cat despre tigaretele in sine, si ele sunt putin diferite, diferenta facand-o filtrul lor numit "airstream charcoal filtre" care are niste canale pe lateral si care se termina cu o portiune de tub gol, dupa cum se observa sper intr-una din poze.
Cred ca la mine aprecierea  se face in comparatie cu Dunhillul albastru, care pana acum mi se par cele mai bune tigari din cate am incercat.
Voi vedea imediat daca le voi fuma pe toate sau daca se vor duce in stationare si rezerva, impreuna cu altele care nu mi-au placut.
Asadar, sa trecem la treaba si sa aprindem una bucata Sobranie Gold. Impresia primului fum e una putin ciudata din cauza acestui filtru diferit. Iar ca si verdict nu prea imi vine sa le numesc nici placute, nici neplacute. Nu sunt lamurit, mai fumez una...si apoi imi voi lua angajamentul ca nu mai fumez macar 3 zile, asa sa incerc sa-mi demonstrez ca inca n-am devenit dependent:))



12 comentarii:

  1. Fumeaza Malboro Gold Touch. Sunt aproape la fel de slabe ca Dunhillul albastru, dar au un gust mai bun, putin ciocolatiu. Sunt si mai subtiri decat tigarile obisnuite (dar nu slim). Pachetul e 12,5.

    RăspundețiȘtergere
  2. multam', asa voi face, cu prima ocazie...momentan m-am lasat, insa nu pentru ultima oara:)) asa ca urmatorul articol despre tigari va fi cu marlboro gold touch ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. SOBRANIE NEGRU . PARLIAMENT. DAVIDOFF . CAMEL. EU NUMAI DE ASTEA FUMEZ NUMAI CAND VIN IN TARA. IN REST FUMEZ AL CAPONE. SUNT MINUNATE

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu prefer tigarile mai slabe, din cate inteleg tu le fumezi pe cele mai tari ;)) ...n-am auzit de Al Capone ;))

      Ștergere
  4. Salve fumatorilor ! app de tigari bune: pustan fiind il intrebam pe al'batran. tata care sunt mai bune? (el fuma diferite marci ).nici una baiete toate sunt otravitoare. App de Sobranie am obs ca mirosul acela neplacut nu se impregneaza in piele, haine. probabil mai au o urma de tutun bun in ele fata de restul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am mai auzit si eu pareri de genul asta, cum ca unele tigari nu miros asa urat, etc ... dar dovezile s-au lasat asteptate :D Orice tigari as fuma, imi miros mainile, gura , hainele, etc...

      Ștergere
  5. Sunt tigari rusesti cu capital britanic. Si eu fumez din astea sunt cele mai bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt tigari ENGLEZESTI! Sau mai bine spus facute la JTI cu tutun englezesc. Numele vine de la o poveste cu o printesa din Rusis...

      Ștergere
  6. John Player Special (JPS) sunt cele mai bune tigari...

    RăspundețiȘtergere
  7. John Player Special (JPS) sunt cele mai bune tigari...

    RăspundețiȘtergere