duminică, 31 martie 2013

Asta e ma, asta e :)

Basul si cu toba mare - acoustic version, asta e :) M-am uitat mai devreme la ApropoTV si am aflat de acolo ca Vita de vie urmeaza sa lanseze foarte curand (5 aprilie sau cam asa ceva, CD vandut la ziar, sau cam asa ceva), un nou album. Albumul reprezinta, dupa spusele lor, o etapa definitorie si de mare importanta in viata unei trupe rock : momentul cand scot un best-off in varianta acustica. Cred ca am sa-l cumpar :) desi recunosc, nu imi sta in caracter :)). Si in timp ce Andi vorbea cu invitatul sau, Adi Despot (colegul sau a fost inexistent pentru mine, sorry), din cand in cand puteam vedea secvente dintr-un clip, cu o domnisoara senzationala, care daca nu ma-nsel, este cea care a participat la Romanii au talent, pestand dans la bara :) Si pana la urma am gasit, si iata despre ce vorbesc :) Sexy, or more than that, right ? :)


2 comentarii:

  1. Astea sunt melodi ce se asculta mai mult noaptea tarziu ca sa stai treaz sau dimineata ca sa ai un inceput forta.
    Sau ma insel oare?

    Insa cand cand va astfel de melodi imi sta gandul si la Vama.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fiecare cu antidotul lui :)) strict versiunea asta as zice ca nu, ca au cam deposedat-o de forta :)

      Ștergere