joi, 24 mai 2012

Premiu Heineken ! Halal premiu, mai bine ma lipseati de el !

Azi, adica ieri, m-am dus la fan curier sa iau un colet. Cand ajung acolo, ce cautam eu, nu era. Dar era ceva pentru mine, acest radio aproape macabru de la heineken. L-am castigat la jocul acela de pe facebook, cu loviturile de la penalty. Cred ca e prima oara cand castig ceva, sau prima oara dupa foarte mult timp, ca a trecut ceva vreme de cand nu mi-am mai luat pufuleti cu surprize, sau ou kinder. Probabil te intrebi de ce l-am facut macabru. Pai uita-te mai bine si raspunde-mi la o intrebare. Ai purta asa ceva la gat si-ai iesi pe strada ? Tin sa te consider intreg la cap si sa intuiesc ca raspunsul tau e nu. Daca as avea cum, i-as concedia pe tampitii care au creat chestia asta. Nu inteleg cum de au putut superiorii lor sa dea ok-ul pentru introducerea acestui premiu in campania asta. De fapt inteleg... exista o asemanare, o viziune comuna intre ei si ei. Si de aici rezulta ca si ei sunt tot niste... intelegi tu, esti inteligent. De fapt nici nu trebuie sa fii inteligent, ca-i usor de inteles. Sper c-ai inteles, ca altfel rezulta ca... intelegi tu...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu