miercuri, 30 mai 2012

Regal. Fara egal.

Ce mananca regele ? intreaba reporterul.
Regele mananca intotdeauna o bucata mica de carne cu o garnitura de legume, spune bucatareasa casei regale. Si completeaza : niciodata n-a spus ca nu-i place. Pai daca as fi eu rege, as taia in carne vie daca nu mi-ar place vreodata mancarea. De aceea nu sunt rege si nici n-am sa fiu vreodata. Pe langa glumita asta, nici n-as avea cum. Revenind la bucatareasa, probabil ea a vrut sa dea de inteles ca mancarea ei a fost si este intotdeauna buna. Eu am inteles altceva, cred c-ai observat. Tot ea a spus despre portiile de mancare ca trebuie sa fie mici, mai ales in cazul unui dineu, pentru ca invitatii sa poata manca tot din farfurie, si astfel sa dea dovada de respect si sa nu se simta prost din motivul ca n-au putut termina de mancat toata mancarea; si sa poata manca toate cele trei feluri, cate se servesc de obicei . Sunt oarecum de acord, chiar si-n viata de zi cu zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu