vineri, 4 mai 2012

Ciuc Radler


De cand am vazut reclama la tv, mi-am dorit sa incerc si eu sa vad cum e acest nou sortiment de la Ciuc. Stim cu totii ca Ciuc e o marca de bere. Cat despre incercat, s-a intamplat sa se-ntample ceva mai tarziu din cateva motive: in primul rand nu prea umblu prin baruri (pe unde cred ca a aparut mai curand decat prin magazine), si al doilea motiv ar fi chiar asta cu magazinele, ca nu l-am observat prin magazine, marketuri, hypermarketuri etc. Si ar mai fi si un al treilea, acela ca a fost doar o curiozitate si nu o obsesie, drept pentru care nu m-am apucat sa iau magazinele la rand intreband daca au Ciuc Radler :)). In fine; sa trecem la treaba :)) La prima impresie spun ca desi Ciuc e marca de bere, Radler-ul nu prea e bere. Pentru ca limonada care e in proportie de 63 % ucide restul de bere ( 37 % ). Si nici macar nu arata a bere, avand o consistenta tulbure. Dar stii care e chestia faina ? Ca e buna, si dupa cum spun si ei in reclama, gustul e tot ce conteaza ! Inchei c-un gand, oare iese ceva asemanator daca faci acasa amestecul in aceeasi proportie ?:)) nu prea cred

2 comentarii: