duminică, 17 iunie 2012

In other ways

Ieri a fost o zi extrem de lunga si obositoare, avand in vedere ca-n noaptea de dinaintea ei n-am dormit deloc. Eram aproape un zombi cu ochii deschisi. Dar am scos-o la capat pana la urma.  Cred ca era 5 fara ceva dupa amiaza cand m-am intors in camin. Simteam nevoia sa ma intind in pat, ceea ce am si facut. Mi-era foame, si totodata ataat de greu sa mai fac inca un drum dupa mancare. M-am rugat sa mai gasesc ceva de data trecuta cand am fost aici, si rugile mi-au fost ascultate. Un pachet de supa instant cu taietei. Am facut-o miere, cea mai buna supa din viata mea !:)).  M-am mai gandit un pic la ce as mai avea de facut dar pe buna dreptate am lasat totul balta, pana si meciul :)), caci nu mai eram in stare de nimic. Pe la 8 cred c-am adormit, un somn bun, adanc, cum de mult n-am mai avut. De aceea am si motive sa ma bucur ca ziua de ieri a fost cum a fost, sa spun ca pe de alta parte, a fost bine. Pentru ca m-am trezit foarte bine, odihnit, si totusi ceasul indica doar ora 7 fara ceva dimineata. E un sentiment bun, sa te trezesti refacut, satul de somn, si totodata sa vezi ca ziua de-abia incepe si-o ai la dispozitie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu