luni, 3 septembrie 2012

SMENA 8M

Haideti sa va prezint un aparat foto antic. Este un aparat rusesc, se numeste SMENA 8M si este produs de firma LOMO. Nu l-am folosit niciodata, dar din cate m-am interesat pe net, merge cu film de 35 mm. Acest aparat l-am primit intr-un context foarte trist. Il am de la nasii mei, mi l-au dat cand le-au murit baiatul, la doar 20 de ani... Cred ca intelegi ce vreau sa spun, ai vazut cand moare cineva, se dau niste lucruri, haine, masa, diverse - nu stiu exact de ce, e un obicei religios sau ceva de genul. De curand mi-am amintit ca am acest aparat foto uitat pe undeva pe la tara, si m-am hotarat sa incerc sa-l aduc, macar putin, la viata. Vreau sa-l folosesc, vreau sa trag cu el macar cateva filme, sa zicem in jur de 100 de cadre. Iar daca o sa-mi placa ce iese, poate voi continua ;)). Desigur, inca imi doresc si-un aparat digital, chestiunea cu acest aparat fiind ceva total diferit. De fapt, pentru inceput, la acest aparat pur si simplu vreau sa vad daca functioneaza :)) Iata cateva poze cu inculpatul, care vine cu o husa din piele :





ps : pentru cine doreste sa-l cumpere la suprapret, sa ma contacteze cu incredere :))
pps: pentru mai multe detalii despre acest aparat foto, folositi google cu aceeasi incredere :))

7 comentarii:

  1. bunicul meu avea candva aparat din acesta :D
    imi place cum arata :) .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie, tocmai de aceea vreau sa incerc sa fac cateva poze cu el :d

      Ștergere
    2. Daca reusesti sa faci cateva poze , nu ezita sa ni le prezinti :D

      Ștergere
    3. cam asa intentionez :D acuma' sa vedem cat de repede voi reusi, la mine totul se intapla cam in slow motion asa :))

      Ștergere
  2. Iti spun Smena 8M este un aparat destul de bun cu o lentila nu tocmai proasta formata din 3 elemente.Ce o sa te incurce putin este focusul care este cam pe ghicite.Insa per total este un aparat bunicel.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti spun Smena 8m este un aparat de fotografiat bunicel cu o lentila formata din 3 elemente.Insa trebuie sa ai grija pe unde iti ti degetele cand declansezi si sa ai grija cand focusezi sa apreciezi cat mai corect distanta de la aparat la subiect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multam de sfat marian, inca nu l-am pus in functiune, n-am gasit sa cumpar film de 35 mm.

      Ștergere