joi, 26 iulie 2012

Mergi la vot ? Eu iarasi nu

Mda, recunosc, nu sunt deloc un cetatean model. De fapt, cred c-as putea sa ma situez la extrema cealalta, cu cateva mici imbunatatiri :)). De nu merg la vot ? In principiu, pentru ca mi-e lene. Iar alt motiv  este ca n-am chef sa ma intorc in locul unde am facut scoala generala. Sigur, cred ca as putea sa votez si-n alta parte, dar nu, nu cred c-o voi face, sunt scarbit de politica, si pur si simplu nu cred in vreun fel de schimbare. Cred ca Romania e condamnata de mult la pierzanie; sper ca intelegi, vorbesc intr-un sens figurativ. Eram odata la frizer si se facea un pic de politica pe acolo, ca na, in Romania toata lumea face politica. Zicea frizerul meu ca va vota contra lui Basescu, "ca chiorul a facut prea multe prostii", s-a exprimat el. Nu mai stiu de ce dar tin minte ca m-a traznit un gand in momentul ala. Ceva de genul: "N-o sa fie bine niciodata in tara asta, ca daca vrei sa ajuti pe unul strain, iti superi vreo 20 de amici". Acum mai gandeste-te un pic la fraza asta. Daca  ti-ai supara vreo 20 de amici, l-ai mai ajuta pe strainul ala ? Asa sunt si politicienii nostri din ziua de azi, niciunul nu a ajuns sus pe cont propriu, fiecare este legat de cineva, si uite asa, sunt toti cu totii, ei cu ai lor. Ai fi naiv sa crezi ca e unul mai curat decat ceilalti. Toti sunt o apa si-un pamant in esenta.... Si chiar daca va veni unul care sa-ti vrea binele, tie ca simplu cetatean care sa presupunem ca esti, el va fi repede potolit de catre amicii lui care-i vor da de stire ca nu poate face asta, ca-i dezavantajeaza pe ei... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu