duminică, 8 iulie 2012

Picaj in masa la bac

Cam asta e ce gasesti azi pe toate canelele de stiri. Informatii despre rezultatele la bac. Si rezultatele sunt foarte slabe si in acest an, ca cele de anul trecut sau poate chiar mai rau de atat. Din ce am vazut  la tv, estimez ca procentul total de promovabilitate pe tara se va situa undeva intre 35 - 45 %. Mi se pare extrem de putin. Sistemul e de vina. Si noi, oamenii in general. Ne-am pierdut valorile, si as zice ca asta se intampla tocmai din cauza ca suntem condusi de oameni fara valori. Spune Confucius ceva de genul, ca daca esti condus de o inima buna, inima ta se va imbuna si ea. Inimi bune, eu nu prea vad la conducatorii nostri, n-am vazut pe unul care sa te traga de maneca, sa-ti arate o cale buna, sa-ti arate ca-ti vrea binele. Si unii, da, chiar au nevoie de o tragere de maneca. Dar cred ca toata lumea de sus e multumita cu existenta a cat mai multa prostie in tara asta, si as zice ca pe undeva se doreste evolutia in sensul asta, evolutie care raportat la un sistem de valori este, sigur, o involutie. Se doreste asta pentru ca oamenii fara o baza culturala sunt usor de manipulat. Iar ei vor sa conduca prin manipulare. Sa conduca durandu-i fix in cot... 

ps: recunosc, nu sunt omul potrivit sa spun asta ; dar daca tot am gandit-o... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu