marți, 31 iulie 2012

Tenis de masa


Imi place mult tenisul de masa. Sau mai bine zis, imi placea mult, acum cred ca doar imi place. Nu sunt nici prea bun, nici cel mai slab jucator amator de pe pamant :)). Astazi am fost la tenis cu un prieten si am jucat din nou dupa o pauza destul de lunga. Nu prea ma mai pricep, dar e ok. Iar cand m-am intors acasa, am zapat putin tv-ul, pana am ajuns la tvr2, unde, ghici ce, era tenis de masa. Se transmitea, direct sau reluare nu mai retin, partida de la Jocurile Olimpice dintre un reprezentant al Romaniei si unul al Spaniei. Numele nu conteaza prea mult. Doar o porecla. Bunicutul. Asa zicea ca este poreclit mai nou, reprezentantul Spaniei, care nu era spaniol, ci chinez. Bunicutul are 50 de ani si nu-si arata deloc varsta. Juca foarte bine, era foarte tehnic, si sincer, imi pare rau c-a pierdut, chiar de a facut-o in fata unui roman. Mi-a mai placut o mica poveste despre el pe care a spus-o comentatorul. Acesta zicea ca jucatorul chinez a venit odata la partida si i s-au ratacit bagajele. Tot echipamentul sau era in bagaj. Asa ca s-a dus intr-un supermarker, si-a cumparat un set de doua palete total amatoristice, a imprumutat doua fete de la niste concurenti si a castigat meciul. Ulterior a declarat ca nu conteaza atat de mult cu ce materiale joci, ci sa fii inteligent si sa-ti faci jocul in orice situatie. Mi-a placut mult cum a jucat azi, chiar mi-ar fi placut sa se califice si sa vad o partida dintre el si Timo Ball.  Mai jos il avem pe bunicut in (roz) performand in finala din 2007 al Open-ului Austriac. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu