miercuri, 29 august 2012

Daca si cu parca :))


Daca as avea vreo 200 000 de euro, iata ce as face cu ei. 100 de batrane le-as baga in banca si mi-as asigura traiul zilnic de pe urma dobanzii. Pentru un depozit in euro, dobanda anula se situeaza undeva intre 5 si 7 %, asadar as avea intre 5 si 7 mii de euro anual. Sa mergem la sigur si sa zicem 5000 – suma asta impartita la 12, egal 416 euro lunar, adica un salariu mai mult decat rezonabil pentru draga noastra tarisoara. Iar de cealalta suta de caramizi, as alege sa vad lumea un pic. Asa am considerat eu, ca mi-ar fi de ajuns 100 000 ca sa vad un pic din lumea asta mare si frumoasa.
Printre primele lucruri pe care le-as face daca mi-ar pica din cer banii astia, ar fi sa planuiesc unde voi sarbatori Revelionul. Mai sunt doar 3 luni si ceva. Oamenii cu bani asa fac, isi planuiesc din timp, iar eu as fi un om cu bani :)). Cred ca as alege Parisul. Mi-as trage o random iubita aratoasa si as scoate-o la plimbare pe Champs-Elysees. Una din ofertele pe care le-as lua in calcul este aceasta, de la CosmoTravel, o agentie tour-operatoare care se straduieste sa ofere fiecaruia dintre noi, calatoria perfecta. Agentia colaboreaza cu cele mai bune hoteluri si are implementat sistemul Amadeus, cel mai bun sistem pentru rezervarea biletelor de avion. Din paletea larga de servicii pe care le ofera, poti gasi oferte si rezervari hoteliere, rezervari si informatii bilete de avion, sejururi pe litoralul romanesc, sejururi internationale, pachete pentru luna de miere, croaziere, concerte si festivaluri, agroturism.

Revenind la visul meu cu banii picati din cer pentru nemerituosul de mine, vreau sa mai spun ca desi as trai din dobanda mai sus mentionata, nu mi-ar placea si nu mi-ar conveni sa traiesc zi de zi ca un trantor, fara sa fac nimic. Cred ca mi-as face o frizerie, sau o biblioteca :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu