miercuri, 29 august 2012

Mi-as dori o podea calduta



Mi-ar placea foarte tare sa am incalzire prin parsoseala. In primul rand pentru ca imi place sa umblu descult prin casa :)). Incalzirea clasica cu ajutorul caloriferelor este si ea destul de ok, dar oricat de cald ai face, podeaua va fi intotdeauna un pic mai rece decat ambianta creata in incapere, deoarece aerul cald se ridica in tavan. De aceea nu vei putea umbla descult prin casa, desi vei avea destula caldura incat sa stai in pantaloni scurti si tricou. Situatia se schimba insa (la modul fericit:d) in cazul incalzirii prin pardoseala, pentru ca in acest caz, podeaua este transformata in sursa de caldura, iar aceasta sursa va fi intotdeaua calda. In acest caz talpile mele cu siguranta ar fi fericite, chiar si pe timp de iarna.

Desi este o alternativa putin mai scumpa la sistemele clasice de incalzire cu calorifere, incalzirea prin pardoseala are numeroase avantaje, ceea ce face sa merite investitia intr-un astfel de sistem. Cateva dintre cele mai importante avantaje sunt urmatoarele : consum energetic mai mic, confort termic constant, aspect estetic deosebit mai ales prin faptul ca sunt eliminate caloriferele din peisaj, o mai mare durata de viata (aproximativ 100 de ani). De multe ori ma deranjeaza caloriferul din camera mea. Ei bine, cu incalzirea prin parsoseala, el n-ar avea ce sa mai caute in spatiul meu de joaca :)). Mda, chiar m-ar incanta sa-mi pot pune pe viitor incalzire prin paroseala, in aceasta sau viitoarea mea casa.

Daca si tu doresti sa implementezi acest sistem in caminul tau, poti apela cu incredere la echipa incalzire-pardoseala.ro. Referintele lor sunt impecabile, avand la activ chiar si lucrari complexe, precum incalzirea de pe stadioanele echipelor de fotbal CFR Cluj si Petrolul si incalzirea din centrul comercial AFI PALACE Cotroceni. Si binenteles au executat instalatii de incalzire prin pardoseala in numeroase resedinte private. Ai de ales din doua variante de incalzire prin pardoseala : incalzire electrica sau incalzire cu agent termic. Nu-i nevoie sa-ti bati prea tare capul daca esti in dilema, cu siguranta iti vor spune ei care este cea mai buna alegere pentru tine. Succes tuturor, fie ca toate dorintele sa ni se indeplineasca cat mai curand cu putinta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu