marți, 28 august 2012

Test baterie ASUS X54C


Bateria reprezinta un minus la acest model, avand doar 4 celule. Dar eu nu sunt dezamagit de acest aspect, pentru ca mobilitatea nu a fost un criteriu principal de alegere. Eu mi-am dorit un laptop cat mai ieftin si de un brand fiabil, iar din cate am inteles, produsele ASUS au o buna fiabilitate. In cele ce urmeaza voi face un test al bateriei. Am deconectat incarcatorul de la ora 14:00 si am setat bateria pe power saver. La deconectare, bateria indica 97%, desi laptopul era in priza de azi-noapte cand m-am culcat. Mai departe voi continua cu ceva comentarii in timp ce bateria pierde energie:

-dupa 16 min, bateria indica 89% si spune ca mai poate trai 2 ore si 46 min. Nu cred ca va tine mai mult de 2 h. Asa imi indica si vechiul Toshiba, mai mult decat realitatea.
-de la startul cronometrului am urmatoarele aplicatii deschise:
  • google chrome cu 13 tab-uri deschise
  • yahoo messenger
  • utorrent
  • sticky notes
  • winamp
  • gtalk
-dupa 35 min (14:35), bateria indica 78 %, 2h 12 min ramase. de aici incolo voi deschide si-un joc (fifa 07).
-dupa 2,5 meciuri de fifa la 6 min repriza, mi-a dat avertizare sa bag in priza ( 7%, 5 min remaining). Era ora 15:40, asadar bateria a tinut in total 1 h si 40 min. Probabil ca tine ceva mai mult doar in browsing. Cine doreste alte teste de genul, sa lase un semn. Acesta a fost facut in ideea ca poate ajuta pe cineva ; am observat intr-un forum ca erau neclaritati pe tema asta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu