joi, 11 octombrie 2012

about this life

Va spuneam ieri, dupa inceputul cu un cretin, despre un vecin care nu locuieste in Romania. M-am exprimat atunci, in  discutia cu el, cu ceva de genul "eu va inteleg, dar veniti dintr-o tara mai civilizata, iar aici in Romania lucrurile stau altfel, nu-i pasa nimanui de salvarea unui metru pastrat de verdeata". Omul asta pare asa, intr-un fel aparte. Isi calculeaza actiunile (pare), se gandeste la ce se intampla in jurul lui (idem), iti acorda atentie si respect, te asculta activ. Demonstratia ca mi-a acordat atentie si importanta ieri cand am discutat, mi-a facut-o azi. Dupa cateva fraze pe care nu mi le mai amintesc (sorry:d), mi-a zis : "Sa stii ca trebuie sa-ti spun ceva referitor la ce mi-ai spus ieri cu civilizatia. Trebuie sa-ti scoti ideea asta din cap. Nu sunt cu multe mai presus decat noi. E o carte foarte buna care se refera la acest aspect, pe care vreau sa ti-o recomand. Un scriitor roman destul de putin cunoscut, nemeritat spun eu. Ai auzit vreodata de Constantin Virgil Gheorghiu ?" Am spus "nu, citesc destul de rar, iar atunci cand o fac, este literatura straina." Si a continuat spunandu-mi povestea acestui scriitor de care eu nu auzisem niciodata. I-am promis ca ma voi interesa si daca voi putea gasi cu usurinta titlurile principale pe care mi le-a recomandat, Ora 25 si Memorii, am sa le citesc. Sper sa duc la bun sfarsit aceasta promisiune, pentru ca atunci cand un om imi recomanda ceva, consider ca merita sa acord macar o sansa recomandarii sale. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu