duminică, 14 octombrie 2012

bine am revenit ! sau bine v-am regasit ?

E a doua zi de cand nu am scris nimic, dar mie mi se pare c-a trecut o vesnicie. Referitor la precedenta postare, am invins ! :) Am vazut o nationala frumoasa, cu jucatori parca cuprinsi de un alt spirit, acel spirit de care va spuneam ca este nevoie, un spirit ce le-a converit nerv, vointa si forta. Si rezultatul a fost pe masura. Jocul nostru bun a determinat jocul slab al turcilor, culminand cu un gol in favoarea noastra, marcat de tanarul jucator datorita caruia putem face un frumos joc de cuvinte : Grozav ne-a facut grozavi ! Dar per total, toata echipa a jucat la un nivel ridicat. Cel mai mult m-a impresionat Tamas, care a jucat fundas dreapta (desi de regula joaca central) si a reusit o prestatie excelente, aratand o forta si-o alura prin care s-a vazut ca vine din prima liga engleza, acolo unde forta, tenacitate, intensitate sunt litere de lege. Victoria asta mi-a facut seara buna, desi ea s-a terminat prost. Sper c-o vom tine tot asa si ne vom califica. Astept cu nerabdare ziua de marti, cand avem un meci si mai tare decat cel cu Turcia, impotriva portocalei mecanice (Olanda).

Azi mi-am pus puloverul primit de pomana si adidasii proaspat spalati, m-am ridicat si, in secunda urmatoare, a-nceput sa ma doara capul. De ce ? Hai sa trecem mai bine peste... Mi-e teama sa-ti explic, de teama ca ma vei considera mai ciudat decat sunt (sunt, cel putin un pic). Cert e ca azi nu ma simt prea bine. Dar o sa-mi treaca, sper. 

Mai am doar cateva cuvinte de spus, momentan. Cateva cuvinte frumoase, cel putin pentru mine. Frumosul s-a intamplat ieri. Ieri cand am fost la o balta, si am vazut ce e ala un calugar, altceva decat sensul uzual, religios/spiritual pe care il cunoaste majoritatea. De asemenea am avut ocazia sa vad la lucru, de aproape,  niste utilaje care m-au impresionat prin forta si functionalitatea lor. Este vorba de un excavator si un utilaj de nivelat si sapat pamantul. Ambele treceau prin pamant ca prin puf, ca sa nu zic branza :)). Frumosul a continuat prin faptul ca am mers la tara unde m-am incalzit molatic la soba fierbinte si am mancat o placinta de dovleac foarte buna, facuta de maia (mamaia), asa cum nu le mai iesise de mult nici ei, nici mamei. Poate pentru ca in familia mea se gateste mai mult dupa ochi si experienta, si mai putin dupa respectari stricte ale unor retete. Deja ma simt mai bine, cand m-am gandit la aceste lucruri ;)). Cam atat pentru azi, bucura-te de restul zilei, banuiesc ca si tu esti liber azi :). Sa nu uiti (sper sa nu uit nici eu), diseara ai ce sa faci daca n-ai ceva mai bun de facut, de pilda interactiune cu oamenii ;)). X-Factor, la asta ma refer. Antena1, 20:30 (parca).  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu