duminică, 14 octombrie 2012

propun transparenta

Desi, dupa cum imi spunea vecinul meu inteligent, coruptia se poate manifesta superb sub o masca a transparentei, prin instaurarea unor sisteme de grad institutional prin care se promulga dreptul la inselaciune pentru marii jucatori ai lumii, doresc sa propun transparenta pentru sporirea sau mentinerea unei constante in calitatea produselor. Nu ma refer exclusiv la asta, dar in acest moment supararea mi se trage de la chipsuri. Consider ca Lays este un brand de renume in tara noastra, in domeniul chipsurilor. Cumpar de regula aceste chipsuri din doua motive : pentru ca au o calitate buna, satisfacatoare, si pentru ca pretul este unul rezonabil, nici prea mic, dar nici prea mare. Ei bine, calitatea a fost satisfacatoare pana azi, cand am desfacut un pachet si parca am gasit numai resturi, acele bucati de carfofi care raman pe fundul pachetului dupa ce le-ai mancat pe cele mari sau medii. Ei bine, de aceasta data, mediu sau mare a fost inexistent. De aceea as propune in acest caz un ambalaj transparent la propriu, prin care sa vezi marimea si aspectul chipsurilor.  

2 comentarii:

  1. Cine stie ce o fi patit bietul pachet cumparat de tine. Daca nu sunt depozitate cu grija e normal sa se sfatame ca nu sunt de fier. Mie imi plac Layțs si sper sa nu nimeresc o punga ca si tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se vede cand sunt bucati mari sfarmate ;)) in al meu erau mai mult firimituri... sper si eu sa nimereasca cat mai putini ceea ce am nimerit eu :d

      Ștergere