vineri, 5 octombrie 2012

prima oara pe National Arena Bucuresti

A fost fain, mai ales ca Steaua a castigat. Dupa cum ziceam, m-a impresionat dar nu m-a intimidat ;)). Am retinut si-un minus. Un hot-dog costa 10 lei, ceea ce mi se pare destul de exagerat, plus faza si mai naspa, felul in care serveau berea. Era 5 lei un pahar, pe care ti-l umplea (sau iti turna in el cat iti turna) dintr-o cutie, iar restul puneau in alt pahar si completa dintr-o alta cutie... Nu mi-a placut deloc chestia asta, cand am vazut nici nu mi-am mai luat... puteau sa o faca putin mai scumpa, dar sa-ti dea o bere intreaga. Plus faptul ca unele snack-uri precum floricelele si chipsurile s-au terminat extrem de repede. Dar per total, pentru ca fotbalul primeaza, a fost foarte fain si sunt gata sa revin cu prima ocazie ;)).







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu