marți, 30 octombrie 2012

sportsdirect.com = calitate proasta a produselor ieftine, ca pretutindeni

Azi mi-a sosit un pachet cu haine cumparate de pe site-ul sportsdirect.com. Le-am luat in ideea de a face o incercare, de a le testa calitatea, pentru ca mi se pareau ieftine, si bune :)). Dar acum cand le-am primit, mi se par chiar foarte scumpe, pentru ca sunt, iertati-mi expresia, de tot cacatul. Sunt foarte dezamagit, chiar nu aveam nevoie de inca o teapa de genul asta. Halal mod sa-mi cheltui primul salariu mi-am gasit... Mai bine ii dadeam pe tigari, bautura si mancare :)), sau o haina in firea ei, luata de prin zona, dupa ce a fost probata.  Dar asta e, nu se mai poate face nimic. Deja parca mi-a mai trecut supararea ;)) In continuare, hai sa va arat tepele pe care le-am luat eu, in ideea ca poate va va ajuta sa evitati un asemenea targ lipsit de onestitate :

tricouri Lee Cooper


bluza polo Slazenger

hanorac Slazenger

Cam astea sunt cele mai mari dezamagiri, pentru ca in realitate sunt mai mult carpe decat haine. Beleaua mare a fost ca am mai luat si mai multe bucati din unele chestii... Asta e, voi trece peste, caci n-am de ales... Am mai luat si alte chestii, insa despre ele as putea zice ca raportat la pretul lor, sunt echitabile...

4 comentarii:

  1. In poze arata bine, dar pana nu pui mana pe ele, nu prea iti dai seama de calitatea lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este... stiam deja asta inainte sa dau comanda si la astia...dar nu stiu, am zis ca poate la ei sunt mai bune, ca atunci cand eram in craiova am vazut ca foarte multi isi luau haine de pe site-ul asta

      Ștergere
  2. Cum e cu transportu? Variaza in functie de cantitate?
    multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. din cate stiu eu, pentru cantitati rezonabile, taxele sunt fixe,...sincer nu mai stiu, dar caut in detalii daca nu te descurci pe site

    RăspundețiȘtergere