duminică, 14 octombrie 2012

X-Factor, runda nr.4, daca nu ma-nsel :))

De data asta voi fi scurt si la obiect, pozitiv caci destul ma doare capul pe mine si nu vreau sa va doara si pe voi :)), asa ca voi spune doar ce mi-a placut. Propun sa-mi citesti scurticiunea pe ACDC, piesa cu care a venit prima concurenta care mi-a placut in seara asta.

Asadar, sa trecem la treaba ! Mi-au placut astea :
-Cheloo, care a fost ceva mai efervescent in seara asta, ridicandu-se la asteptarile celor care l-au sustinut in calitatea sa de jurat :)). 
-Dupa cum ziceam, All night long - o domnisoara draguta, cu mult nerv. Bravo! 
-Price tag - o domnisoara plinuta, dar cu personalitate :d. 
-Delia - incep sa vad la ea ca are de toate :))
-Si 6 prietene :))
-Micul rapper, cel cu visele zdrobite. Mi-a placut cum a sunat. Ce nu mi-a placut a fost visul lui, ca vrea sa promoveze sporturile extreme, grafitti-ul si chestii de genul. Dar na, e visul lui si ii respect optiunea, pentru ca are tot dreptul la ea. 
-Lazy song singer alias James Dean sau Tom Cruise. Nu stiu daca seamana cu astia doi, dar cu asta cu siguranta seamana ;)). Anyways, ideea e ca a fost cel mai bun din seara asta si nu numai. Dupa parerea mea, este cel mai bun din tot concursul de pana acum si are mari sanse sa castige trofeul. 
-Domnisoara Claudita mi s-a parut cam repezita, dar asta nu inseamna ca nu si-a meritat da-urile ;)). 

Cam atat. Sper sa nu ratez editia viitoare. Din cate am vazut vor fi o gramada de voci bune, de care vreau sa ma bucur :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu