sâmbătă, 3 noiembrie 2012

ce nu imi place la Dansez pentru tine

Nu imi place ca perechile se pupa si se imbratiseaza si se empatizeaza mult prea des, intr-o tandrete iluzorie dupa parerea mea. Prea mult sentimentalism, prea de ochii lumii. Off, nimic nu mai este ceea ce este. Ceea ce este, trebuie in mod obligatoriu sa para altceva, mai bun si mai frumos. Nimeni nu mai arata adevarul gol-golut, in goana asta nebuneasca dupa audienta. Se merge numai in extreme. Daca ceva este cat de cat frumos, el trebuie sa para splendid, iar daca este trist, trebuie sa para tragic. 
Imi aduc aminte ca la un moment dat am discutat pe yahoo mess cu un tip care a participat la dansez intr-unul din sezoanele trecute, nu stiu exact care. El mi-a spus ca toate cazurile alea sunt mai mult de ochii lumii, o abureala, si ca ceea ce conteaza cel mai mult e sa dansezi bine sau sa considere ei ca ai face fata si ca ai avea succes pe sticla... Tot ce pot sa fac e sa fiu de acord ca nu e ok, ca nu e calea onesta. Dezgust, revolta, nu  mai e cazul, pentru ca viata de pretutindeni se desfasoara bazandu-se in mare masura pe principii de genul acesta, si cu totii, mai mult sau mai putin, facem parte din jocul asta incorect...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu