joi, 1 noiembrie 2012

nu uitati ! luna asta avem black friday, pe 23

In caz ca aveti de gand sa cumparati electronice, electrocasnice, gadgeturi, telefoane, etc, va sfatuiesc sa mai aveti putina rabdare, intrucat luna aceasta va fi, pentru al doilea an la noi in tara, black friday. Evenimentul este un concept de reduceri, mai ales online, imprumutat de la americani, desigur :)). Anul trecut a avut mare succes si la noi in tara, si se estimeaza ca la fel va fi si anul acesta, castigatori fiind atat comerciantii care vor vinde foarte mult,   cat si clientii care vor beneficia de reduceri serioase. Eu de-abia astept, si sper sa reusesc sa iau lucrurile pe care mi le doresc, la niste preturi mult mai bune. Imi doresc o tableta, un aparat foto si un router wireless. Acum m-ar costa cam 1000-1100 lei. Sper sa le iau la 700-800 ;)), si cel mai important, sper sa am banii astia la acel moment :)) Nu uitati, pe 23, intre orele 05:00 - 24:00. 

2 comentarii:

  1. Eu nu inteleg unde vor fi aceste reduceri.

    RăspundețiȘtergere
  2. cu precadere in magazinele online, dar si in cele mai mari centre comerciale; eu stiam ca se fac doar in online, dar ulterior am vazut un produs la un prieten, iar el mi-a zis ca l-a cumparat la un pret foarte bun dintr-un mall, "cand a fost black friday"

    RăspundețiȘtergere