sâmbătă, 8 decembrie 2012

tu cu cine votezi si de ce ?

Nu, aceste randuri nu reprezinta o propaganda politica, ci doar o exprimare a unui punct de vedere. Eu am sa votez cu USL-ul, in primul rand pentru ca il simpatizez pe Crin Antonescu. La ultimele alegeri prezidentiale, l-am votat pe Crin, pentru ca mi s-a parut cel mai onest si la locul lui dintre toti ceilalti candidati. Acum Crin candideaza pentru un post de senator  pe zona mea, Teleorman, si il voi sustine din nou. USL-ul sta cel mai bine in sondaje si are cea mai mare sustinere din partea oamenilor, astfel la urmatoarele alegeri prezidentiale, castigatorul va fi mai mult ca sigur candidatul USL-ului, care va fi cel mai probabil, tot Crin. In orice caz, sfatul meu este sa mergeti pe mana schimbarii. Actuala putere si-a aratat limitele. Acum, prin aceste alegeri parlamentare, trebuie sa ne gandim si la viitorul presedinte, care dupa cum v-am zis, va fi fara doar si poate USL-ist. In aceste circumstante, el are nevoie de-un teren fertil, de aceea va sfatuiesc sa acordati credit candidatilor USL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu