luni, 25 februarie 2013

25 februarie

Pentru ca fiecare zi inseamna nu doar ziua cuiva, ci si ziua a ceva, si astazi avem cateva evenimente din care pot alege, pe unul sau mai multe, in functie de cat de demne de mentionat mi se par. Da, mie, pentru ca va aflati pe terenul meu, si aici eu fac legea :)) So, hai sa vedem. Dintre semnificatiile zilei de 25 februarie, amintesc : 

-Pe 25 februarie 1817: Deschiderea oficială a muzeului Național Brukenthal din Sibiu, cel mai vechi muzeu din țară. Nu ca mi-ar pasa prea tare, o spun si eu asa, ca am un unchi in Sibiu, un om foarte ok, cred ca primul om la care m-as gandi, daca m-ai intreba daca cunosc un om intelept. 

Si cam atat, oarecum din pacate, ca parca ma asteptam sa fiu interesat de mai multe, din lista aia mare de pe wikipedia :)). Later, ne auzim cand ne-ntalnim :p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu