duminică, 31 martie 2013

2 lucruri va anunt, si anume :))

1. Sticla de vin nu mai este ce a fost. Altminteri mi se parea mare, apoi mi s-a parut suficienta. Iar acum mi se pare mica, dar de asemenea, suficienta. Pentru ca beau un pahar sau doua la masa, total rezonabil (pentru un consumator) zic eu, iar apoi, sticla mi se pare mult prea goala :)). Sper sa nu ajung sa mi se para mica si insuficienta. Ar fi rau :)) Apropo de vin si sticle, o noua descoperire de-a mea e ca imi plac foarte mult sticlele de vin :) Si mi se pare o crima sa pui vin (a se intelege vin bun, rezonabil, baubil, nu neaparat scump)  in plastic, sau vin prost in sticla.

2. Mama face checuri foarte bune :) Coaja de lamaie exact atat cat trebuie, zahar exact atat cat trebuie - adica sa nu fie nici foarte dulce, nici prea putin dulce, si pufosenie exact atat cat trebuie :)... Si ii ies de cele mai multe ori asa, desi nu gateste dupa reteta cum s-ar zice, la modul foarte foarte exact. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu