luni, 1 aprilie 2013

aur versus argint


Desi singura bijuterie pe care o detin este un lantisor din aur de 14 karate, pe care mi l-a facut cadou bunica mea, din orgoliul ei de femeie batrana si iubitoare, imi plac mult mai mult bijuteriile din argint. Imi plac, indiferent de natura lor, fie ca vorbim de inele, bratari, lantisoare, brose,pandantive, coliere, etc, majoritatea pretabile femeilor, desigur :). Pe langa faptul ca imi place mai mult argintiul decat auriul, consider ca argintul are doua mari  avantaje, in comparatie cu aurul. Acestea sunt : 

- primul si cel mai important, accesibilitatea. Bijuteriile din argint sunt mai ieftine, asadar se pot bucura de ele mult mai multi oameni. Foarte putini isi permit sa dea 10 sau 15 milioane pe un lantisor decent de aur. In schimb, argintul e mai permisiv, si cel putin la fel de frumos, din punctul meu de vedere.

-iar al doilea avantaj, unul strict subiectiv, este faptul ca bijuteriile din argint sunt mai subtile, mai elegante, pentru  ca argintul nu sare in ochi la fel de tare precum o face aurul. 

Se spune ca un barbat elegant si cu bun gust nu trebuie sa poarte nimic altceva decat ceas si verigheta (daca este cazul).  Asadar ma voi orienta cu ale mele pareri spre reprezentantele sexului frumos, unde posibilitatile de accesorizare sunt mai multe si chiar recomandate, atata vreme cat nu echivalam accesorizare cu incarcare, si pastram bunul gust. 
Simplitatea este sofisticarea suprema. Imi place mult principiul asta, si consider ca dupa el ar trebui sa se ghideze atat femeile, cat si barbatii, atunci cand isi aleg bijuteriile si celelalte articole vestimentare. Rolul principal este omul, iar bijuteria trebuie doar sa aduca o tusa de prestanta, sa fie acel ceva special care sa scoata persoana din anonimat, s-o faca sa straluceasca, dar nu s-o acapareze. 

Sursa imaginii : www.beelegant.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu