duminică, 7 aprilie 2013

Revin cu ziua de azi : 7 aprilie

Bine v-am regasit ! Dupa cum stiti, de la mine, de la voi sau de la altii, fiecare zi este ziua cuiva, sau a ceva. Si atat oamenii, cat si ceva-urile, sunt multi si multe, asa ca le vom alege doar pe cele care ne trezesc macar o mica urma de interes. Bine, care imi trezesc, ca voi sunteti spectatorii, din cate imi amintesc. Desi... chiar nu m-ar fi deranjat putina companie in acest moment :). 

Pe 7 aprilie 1948, a fost creata Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS). Ce chestie, exact in ziua cand m-am trezit cu un mic chef de a fi mai sanatos. De pilda sa ma las de tigari, dar nu cred ca voi reusi, pentru ca nu prea vreau foarte tare. 

Tot astazi, dar corelat cu anul 1990, este ziua Soranei Carstea, cam cea mai buna jucatoare de tenis feminin pe care o avem in momentul de fata. 

Ati auzit de Amza Pelea ? Sunt aproape convins ca raspunsul vostru este afirmativ. Pe 7 aprilie 1931, se nastea Amza, unul din marii actori romani de teatru si film, tare indragit de public, din cate am observat. Eu unul nu prea ma agit cu privire la asta, dar am vazut ca oamenii l-au regretat mult in momentul cand a murit. 

Mi-a mai ramas o singura idee, una cu privire la un deces. Pe 7 aprilie 1947, inceta din viata un mare om, un vizionar, pe numele lui Henry Ford. El este fondatorul industriei americane de automobile, si am mai scris la un moment dat, aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu