luni, 8 aprilie 2013

ziua de azi : 8 aprilie

Ca si ieri si ca si maine, si azi este cuiva, sau a ceva. Inainte sa mergem pe sursa acestei categorii, wikipedia.ro, va spun, de la radio, ca astazi este ziua internationala a rromilor. Bleah... Daca deschidem, oriunde si oricand, o discutie despre tigani, se va ajunge inevitabil la problema rasismului. Nu pot sa spun ca imi plac tiganii, sau rromi, cum preferi, dar nici rasist nu sunt, dupa parerea mea. Nu judec un om dupa culoarea pielii.  Nu mi se par normale expresii de genul : i-as omori pe toti, i-as rade de pe fata pamantului. Dar intr-adevar, este o problema in faptul ca ei, in mare majoritate, sunt infractori sau sunt axati pe inselaciune. Ar trebui sa se ia masuri, dar nu extreme, nu bazate pe ura.

Dar hai sa vedem in continuare ce alte semnificatii mai are aceasta zi de 8 aprilie :

Pe 8 aprilie, 1911, s-a nascut Emil Cioran, pe care-l stiu doar din melodia lui Puya :)), dar am inteles ca a fost un mare filosof roman.

Pe 8 aprilie 1973, a murit Pablo Picasso, unul din cei mai celebri pictori ai lumii. Nu stiu de ce, dar nu mi-l imaginam pe Picasso aratand asa :


Cam atat cu semnificatiile zilei de azi. Ne auzim cu altele :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu