duminică, 7 iulie 2013

caut cadouri


Imi place foarte mult tricoul asta :) Nu l-as cumpara, dar imi place. N-ar fi misto daca la prima intalnire cu o fata, ea ar veni imbracata c-un asemenea tricou ? Sau tu, ca baiat, sa-ti iei unul cu numele tau, sa mergi la o fata pe care o placi si s-o intrebi daca vrea sa faceti cunostinta :)) Am gasit tricoul pe net. Trebuie sa fac un cadou in curand, iar una dintre cele mai bune variante de cadou mi se pare c-ar fi aceasta cu darurile personalizate. Iar ideea cu tricoul mi se pare una cat de cat de luat in seama. Asadar am tastat in google tricouri personalizate, si l-am gasit pe acesta. Ce e si mai misto este faptul ca poza asta m-a trimis pe un site foarte interesant, unde se pot gasi multe lucruri fain, in mare parte personalizabile, numai bune de a fi facute cadou. Site-ul se numeste tiparo.ro si cred ca este nou, pentru ca arata foarte bine, cu un design modern dar in acelasi timp simplu si intuitiv. Cred c-am sa comand si eu ceva de la ei, de-ndata ce iau salariul, pentru ca au preturi foarte bune, iar trasportul este gratuit pentru comenzi mai mari de 150 lei sau pentru plata cu cardul. Si nici macar nu platesti in plus pentru produsele pe care le personalizezi asa cum vrei tu. 
Din oferta de tablouri, il plac pe acesta de mai jos. Nu-i cine stie ce, dar mie imi place ideea imaginii. 


Imi transmite o stare placuta, pentru ca si eu am in camera o sfoara cu clestisori, pe care agat diverse chestii. Doar ca ai mei clestisori sunt ceva mai draguti, fiind sub forma de bradut, mos craciun si hipopotam :)).
Si tot la tiparo.ro se gasesc niste ceasuri de perete foarte faine, numite nextime. Cel mai mult imi plac acestea doua de mai jos. primul pentru un perete verde, cum am eu in camera mea, iar al doilea pentru un perete gri.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu