joi, 17 mai 2012

Moneda Carol I mi-a ucis contul ebay, arestati-o !

:))))))))))))) dar, dar ,dar, plang de fapt.......
Ieri am listat in ebay moneda asta pe care o vezi in poza. A doua zi, adica azi, cand vreau sa intru sa caut pe site, dupa cateva clickuri ajung sa vad numai rosu-n fata ochilor : Your account has been suspended and bla bla bla... Ei bine, daca nu m-am potolit eu, se pare ca m-au potolit ei. Chestia e ca n-am facut nimic gresit si ma simt asa...nedreptatit. Daca ma gandesc totusi un pic, ar putea fi din cauza ca am pus un pret destul de mare (intre 500 si 1000 $ ) sau ca am neglijat costul livrari aruncand asa aiurea un 100$ gandindu-ma ca in niciun caz, nici daca ar lua-o cineva de la cuca macaii, nu ar depasi 100$ livrarea - am vrut sa fiu acoperit cica.  
Asta e moneda, a careia valoare reala se pare ca e de aproximativ 150-200 euro, din ce am citit pe net. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu