marți, 29 mai 2012

N-am chef. Stiu, nu te mira.

Zilele se scurg una cate una si sunt tot mai aproape de licenta. Sunt bota si ar trebui sa ma apuc de invatat. Si totusi, n-am chef deloc, iar cand am chef, cheful imi dispare repede. Imi spun nu, n-am chef acum, azi nu. Nici macar nu sunt in stare sa zic "maine, maine o sa ma apuc, maine sunt altcineva, un eu perseverent si cu un dram de constientizare". Ca e pentru mine si binele meu, nu pentru altcineva. Dar nu. Dar ce e binele ?
Astazi m-am trezit la 12 si am realizat inca o data cat de aiurea e sa te trezesti asa tarziu. Pentru ca vei avea senzatia ca ziua trece incredibil de repede. Mi-era foame. Ai mei au trecut pe-acasa, imi dau seama vazand niste oua si vreo doua iaurturi, inflorite-n frigider.  Mi-am facut trei oua si le-am mancat cu niste paine tocmai buna sa-ti spargi capul cu ea. Si totusi, frigiderul e inca, relativ gol ; parca imi vad viitoarea viata in el. Sau poate sunt eu prea pretentios ; parca il si aud pe taicamiu zicand: ehhe, altu' moare si-asa n-are ; nu zic, de acord cu tine, dar totusi...  In continuarea celei mai noi monstre de amalgam, ma-ntreb: ce e bun in ziua de azi ? Poate eu, acasa si nu la camin. Poate faptul ca diseara la 8:30 incepe Masterchef , emisiune care imi place destul de mult. Am un gand, c-o sa ma apuc si eu intr-o zi sa invat sa gatesc. Sa nu mor de foame si de plictiseala, nu de alta. Poate o sa ma apuc si sa invat sa tund, ca tot am eu senzatia ca m-am nascut sa fiu frizer. O senzatie nu prea puternica, ca de-ar fi fost puternica, poate ca as fi calcat de mult pe un drum aglomerat de foarfece, pieptene, masini de tuns si barbierit. Si oameni, cea mai frumoasa parte, o parte la care nu stiu cat de bine m-as putea descurca, de m-as face frizer. Multi ar zice, e clar, din cauza asta sigur n-o sa reusesti. Dar stii ceva ? Totul se invata. Totul, mai putin matematica :)). Si mai stii ceva ? Cand toti te contesta, s-ar putea sa fii mai degraba pe drumul cel bun. Continua, viseaza, ai tot dreptul din lume !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu