miercuri, 20 iunie 2012

A closer look


Dupa ce am citit putin peste 100 de pagini din cele 650 ale cartii ce relateaza in cele mai mici detalii viata lui Steve Jobs, ma vad deja in stare sa vin cu doua pareri personale. Prima ar fi ca omul asta a fost pe cat de geniu, pe atat de complicat. A fost un om foarte dificil, de neinteles uneori, si dupa cum spune si coperta, nu a fost deloc un model de urmat. Degeaba ai incerca sa-l copiezi, el a fost special, un om foarte inteligent si cu o viziune aparte. Insa invataturi se gasesc destule in carte, de pilda modul sanatos la care trebuie sa te gandesti cand deschizi o companie ar fi sa faci activitatea care-ti place si sa urmaresti in primul rand durabilitatea ei pe piata, sa te gandesti la bani in planul secund. Sunt de acord, in fond, ti-ar mai trebui banii atat de mult incat sa-i pui pe primul plan, daca ai face ce-ti place? Mie nu. 
Iar al doilea lucru pe care vreau sa-l spun, dupa parerea mea, este ca oricine detine un calculator si va citi aceasta carte, se va gasi daca nu impresionat, cel putin captivat. Pentru ca-ti arata practic cum s-a nascut ceea ce azi ti-e aproape indispensabil, calculatorul personal.
Aa, si daca inainte s-o iau ziceam ca mi se pare cam scumpa si strambam un pic din nas gandindu-ma la pret, acum consider ca a fost una din cele mai bune cheltuieli pe care le-am facut vreodata. 

ps: poate-am sa mai revin la subiectul asta, pe masura ce mai citesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu