luni, 25 iunie 2012

Evident

"Facand cat mai multe calcule, se poate castiga; daca se fac prea putine, victoria este imposibila. Si cat isi micsoreaza sansele cel care nu calculeaza deloc ! Datorita acestor calcule, examinez problema si solutia devinde evidenta."

Asa am inceput, acum aproximativ 2 luni, un fel de jurnal de cheltuieli. Ma gandeam eu ca asa voi reusi sa fac ceva economii. Ma gandeam, tot eu, ca o buna evidenta duce la o buna analiza care duce la randu-i spre o mentinere a conduitei alese plus poate chiar imbunatatirea ei. Suna bine, zic eu si la fel s-ar putea sa zici si tu.
Dar... evident, nu prea mi-a iesit. Dar e ok si asa, ca uite, pot sa trag o concluzie. In principiu, banii mei care nici macar nu sunt ai mei, se duc pe mancare si drumuri acasa-facultate. In curand, facultatea se va termina, drumurile, vom vedea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu