vineri, 15 iunie 2012

Eu bun, tu bun. Noi ?


Faptul ca eu sunt bun si tu esti bun, nu inseamna ca o eventuala echipa a noastra, va fi si ea in mod obligatoriu la fel de buna ca suma valorilor noastre.
Cateva dintre echipele de la Euro2012 bine cotate cel putin cu numele si pe hartie, au jucat pana acum un fotbal de doi bani la acest turneu, sau poate chiar mai ieftin. Asta ma face sa fiu de acord ca nu e de ajuns sa ai o echipa plina de jucatori vedeta care fac senzatie pe la echipele lor de club. Acum mi-e clar ca pe langa valoarea individuala a jucatorilor, mai trebuie ceva, un ceva care este cel mai important, si anume filosofia de joc. Din asta vine forta colectiva a unei echipe, din filosofia de joc, din uniunea tuturor pentru o idee simpla si clara. Spun simpla si clara pentru ca ma declar fanul simplitatii. Uite un lucru pe care l-am invatat la scoala, poate singurul. Am invatat ca orice sistem complicat este format din mai multe sisteme simple, de aici intelegandu-se ca totul se reduce in cele din urma, la simplism. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu