vineri, 15 iunie 2012

Mici cu mustar = Romania :))


Nu, nu vreau sa-ti arat ce am mancat in seara asta, vreau sa-ti arat mai mult de-atat. Patria mea :)). Asa arata ea, cu asta ma simt eu cel mai mult roman. Aaa, si sa nu uit sa mentionez ca Romania mai e si tara tuicii, dar asta nu prea imi place chiar asa de mult, precum micii. Aceasta este imaginea unei mese obisnuite si poate, "maine", a unei exceptii. Am si eu idealuri, ce sa fac ?! Visez ca intr-o zi o sa mananc ceva mai sanatos decat pana acum si-o sa-mi atrag beneficiile care vin odata cu un stil alimentar corect. Si atunci imaginea asta si cele de genul ei, vor fi exceptii, si faptul ca vor fi exceptii le vor face cu atat mai dragi si mai gustoase. Atunci...

ps: salata aia putea fi exclusa din peisaj fara nici cea mai mica urma de regret:)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu