joi, 14 iunie 2012

Euro 2012


Probabil ca si un pui de sconcs stie ca suntem in toiul campionatului european de fotbal, editia 2012. Desi imi place fotbalul destul de mult spre foarte mult, nu stiu, parca nu sunt asa entuziasmat. Si ma enerveaza TVR-ul ca nu au luat transmisiile pentru toate meciurile. Asa, ziceam ca nu sunt entuziasmat... nu am mare chef de exemplu sa ies sa vad meciurile la terase, asa cum ar fi fost mai frumos si cum imi place sa fac cand e un meci bun. Poate ca lipsa asta de chef vine din cauza ca sunt intr-un moment stresant al minunatei mele existente. Un punct culminant. Care va culmina in habar n-am ce. Adica am eu o idee, dar prefer mai degraba sa nu ma gandesc, ca de regula ma gandesc la rau. Si aici, fie vorba intre noi si restul lumii, pe buna dreptate as face-o. Om trai si om vedea, rezultate vom avea, daca interes ne-om da. Interes ? Hmm...mda...mai greu cu asta... De-ar fi asa usor ca si rimele astea tampite, ce bine ar fi !
Revenind la fotbal si Euro, din ce s-a jucat pana acuma, Germania pare a fi marea favorita. Pe hartie, binenteles, Spania este cotata cu prima sansa la trofeu, ibericii fiind campionii europeni si mondiali en titre. Dar Germania a inceput mult mai bine turneul si are un joc mult mai solid. Mie unul nu mi-ar placea sa castige nici Spania, nici Germania, ci Italia. Nu stiu exact de ce, sa ziceam ca-mi place albastrul in ultimul timp. 
Mai jos avem o imagine cu mingea cu care se joaca la acest campionat european. Ea a fost denumita Tango 12 si este o reinterpretare al balonului cu care s-a jucat la euro 1988, numit Tango Europa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu