joi, 14 iunie 2012

Keanu Reeves


In zapping-ul meu de azi de la tv, din timpul mesei de pranz, am dat peste o emisiune in care se vorbea despre Keanu Reeves. Emisiunea era pe final, insa tot am reusit sa culeg cateva informatii frumoase despre el, care m-au facut sa fac acest articol si astfel sa ti le impartasesc si tie. Inainte de toate trebuie sa spun ca imi place destul de mult tipul ca si actor, King of Streets fiind filmul meu preferat cu el, asta pentru ca imi plac filmele cu politisti corupti. Din cate imi amintesc, el nu era unul corupt, ci mai degraba neortodox ; era ultima solutie pe care politia o lua in calcul si care nu dadea gres, cand toate celelalte dadeau. Aa, si era sa uit, mai imi place foarte mult si filmul Constantine, in care tot el joaca rolul principal.
Vorbeam de tv si de informatiile frumoase. Din acea emisiune am aflat ca Reeves, al carui nume are o semnificatie interesanta ("o briza linistitoare deasupra muntilor"), a renuntat, pe vremea cand nu era foarte cunoscut,  in cel putin doua filme la onorariul sau, pentru ca productiile respective sa-si permita sa aduca pe unii actori celebri. Aceste gesturi si acest mod frumos de a gandi se pare ca i-au purtat noroc, viitorul apropiat aducandu-i nu mai putin de 204 milioane de dolari, si asta doar din succesul inregistrat cu seriile Matrix. Se pare ca nici acesti bani nu i-a acontat pe deplin, zvonindu-se ca ar fi facut cadou cate o motocicleta Harley Davidson fiecarui cascador. Intrebat la un moment dat de acest aspect, Keanu a spus : "Banii sunt chiar ultimul lucru la care ma gandesc. Nu ma preocupa prea tare acest aspect. Cu ce am deja as putea sa traiesc cateva secole." Si acum ma-ntreb, de ce altii, care si ei la randul lor au mai mult decat suficient, sunt ataat de lacomi ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu