duminică, 17 iunie 2012

Steve Jobs - Biografia autorizată, maine cu Ziarul Financiar


Zic ei ca :
"Steve Jobs - Biografia autorizată Biografia lui Steve Jobs e mai mult decât o carte-portret. E şi un un manual de perfecţiune. Pentru că, dincolo de pasiunea pentru computere şi design, Steve Jobs era un om obsedat de lucrurile făcute fără nici cea mai mică eroare. Cauta perfecţiunea în oameni, în produse, în cifre. Cumpără cartea care va apărea la chioşcuri în 18 iunie împreună cu Ziarul Financiar şi vei găsi portretul unei vieţi trăite intens şi a unei cariere ca un şir muntos: cu vârfuri, văi şi prăpăstii, cu momente de pionierat şi altele de încrâncenare.
Citeşte despre antreprenorul care, prin voinţă şi talent, a revoluţionat şase domenii de activitate: computerele personale, filmul de animaţie, muzica, telefoanele, tabletele computerizate şi conţinutul digital."

Voi lua si eu aceasta carte, il admir un pic pe omul acesta, pentru ca a crezut inainte de toate, in lucrul bine facut, sau cel putin asta am inteles eu. Voi lua cartea desi mi se pare ca apare la un pret ceva cam piperat, 35 lei, cel putin penru buzunarul meu. Totusi ar fi bun pretul comparativ cu ce am vazut pe net, adica 85 lei. O vreau, asa ca voi inchide ochii, voi da 35 de lei si sper, ma voi bucura de ea. Ideal ar fi sa-ti spun intr-un viitor articol ca face fiecare banut cheltuit pe ea. Vom vedea ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu