luni, 18 iunie 2012

Steve Jobs - Dovada

Buna dimineata. M-am trezit frumos, simtindu-ma relativ ok desi n-am dormit decat cateva ore, am facut un dus, am tras ceva trente pe mine si-am fugit la chioscul de ziare sa iau cartulia pe care spuneam ca mi-o doresc. La ziare, ii cer cartea "ziaristului" (vanzatorului), la care el imi zice cu intentia de-a ma avertiza :
-Dar  stiti, asta e 35 lei.
-Da da, stiu, atat trebuie sa fie.
-M-am si mirat cand a ajuns, credeam ca nu e bine, ca e prea mult.
-E bine, e destul de bun pretul, n-au putut s-o reduca mai mult, cartea a costat 85 lei in magazine.
-And bla bla bla mi-am luat cartulia destul de happy si-am plecat :).

Iata dovada :
ps: acum nu mi se mai pare scumpa, pentru ca e o carte destul de mare, avand peste 600 de pagini.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu