luni, 16 iulie 2012

Cum sa faci un cufar

Din pacate, acest articol nu te invata cum sa faci un cufar. Ar fi fost misto sa fie asa, ar fi insemnat ca eu as sti sa fac unul. Si chiar imi doresc unul, mai ales facut de mana mea. Dar slabe sanse, m-am nascut cu doua maini destul de stangace, asa ca daca voi avea vreodata un cufar, probabil va fi facut de altcineva.
Acest articol doar iti spune ca daca dai un search pe google cu propozitia "cum sa faci un cufar", n-o sa gasesti nimic relevant. Apropo, sunt destul de obsedat de "cum sa", imi place destul de mult ideea de a-mi face unele lucruri, cum ar fi, cazul de fata, un cufar.
Asadar imi doresc un cufar, unul facut de mine daca ar fi posibil. Ce-as baga in el nu prea m-am gandit, stiu doar ca mi l-as pune in camera mea, exact in dreptul ferestrei.
Iata cateva modele din care m-as inspira in crearea cufarului meu :






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu