duminică, 15 iulie 2012

Redd's Cranberry


Cu o saptamana in urma, eram in gara si ma pregateam sa plec spre Craiova. Am intrat intr-un magazin sa-mi iau o sticla de apa si am vazut in vitrina si acest nou sortiment de la Redd's. Vazusem reclama la tv si eram curios daca e bun de ceva. Prima bere cu aroma de merisor, spun ei.  Am intuit ca nici prietenii mei la care ma duceam nu-l incercasera, asa c-am zis sa iau doua cutii, sa bem fiecare cate un pahar, sa vedem cum e. Ne-a placut. Mi se pare mult mai placuta decat Redd's-ul clasic, cu lamaie, pe care il gasesc respingator.  Acesta de merisor este cu totul alceva, si pe bune n-ai cum sa zici ca e bere. Cand iei prima oara in gura te loveste explozia unei senzatii de vin spumant fructat, o aroma de capsune-piersica sau ceva pe acolo. Apoi simti un gust putin dulce, mai putin aromat, insa foarte placut ;)). 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu