luni, 23 iulie 2012

De ce nu am facut-o ?

De bou, si am ajuns sa ma simt un bou si mai mare. Am o mare aversiune fata de oamenii, magazinele, etc, care prin felul cum se comporta, cum te servesc, iti dau senzatia ca te triseaza. Asta mi s-a intamplat si azi, in cazul unor amarate de saleuri, de care aveam o pofta nebuna. Am cerut cat imi trebuia si surpriza, m-a servit din spate, dintr-un alt loc decat din vitrina unde erau expuse produsele. Mi-a picat urat treaba asta, dar nu stiu de ce, n-a fost de ajuns sa ma aprind si sa ma iau la harta cu ea (vanzatoarea). Mi-am zis, si rau imi pare ca mi-am zis: Lasa... Si culmea culmilor, daca faci asta, daca te razvratesti pentru ca nu te-ai simtit in regula fiind tratat neechitabil, tot tu esti ala aratat cu degetul si considerat ciudat, nesimtit sau mai stiu eu cum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu